Kızlar ağustos 28 inde olmam gerekiyordu baya gecikti test yaptım negatif çıktı gittim ne olur olmaz kan verdim 0-5 arası sonuç <3 çıkmış galiba hamilelik yok ama hâlâ adet olmadım ve ilk defa gecikti neden olabilir sizce değer yükselebilir mi öyle bir ihtimal var mı?