Dmtt06 Artık kahvaltıya başlıyoruz irmik aldım BabyMall dan şimdi pekmez arayışındayım karadut keçiboynuzu özü falan kullanıyorlar sanırım hangi markadan ne alayım kızlar siz ne kullanıyorsunuz bir de kahvaltı için başka neler yapıyorsunuz
gencmom_ Dmtt06 ben normal pekmez kullanıyorum doktor kullanabilirsin demişti öyle çocuklara özel değil sulandırıp veriyordum bazen bazende yumrta haşlayıp bi yumurta bi pekmez veriyordum 6 aydan beri çünkü kansızlık durumumuz vardı
BskSrc Dmtt06 ben organik gurmem’den hurma, üzüm, dut pekmezi aldım, şimdi de karadut özü sipariş vereceğim. 7 ay 10 günlük. 6ıncı ayın ortalarından beri veriyorum
Yalpp Dmtt06 keçiboynuzu özü erken ergenliğe sokuyor deniliyor onun yerine üzüm hurma falan deneyin isterseniz
Dmtt06 gencmom_ ben soğuk sıkım kullanmayı düşünüyorum normal kaynatılanlardan korkuttular artık bu sosyal medyada
Mercosey Dmtt06 evet kesinlikle açık kazanda kaynatılarak yapılanları almamalısınız. Koska falan gibi büyük güvenilir firmaların açıklama kısmında da yazar basınç altında 70 dereceyi geçmeden üretilmiştir diye onları tercih edebilirsiniz. Ben keçiboynuzu tercih etmezdim. Erken ergenlik yaptığı ile ilgili bir şeyler duydum ama araştırmadım. Üzüm pekmezi alıyorum
Bugleminannesi28 Dmtt06 biz kendimiz yapıyoruz pekmez onu kullaniyoeum ayrı uetten keçiboynuzu özü veriyorum çok şükür değerlerimiz çok iyi. Günlük 1yemek kaşığı kadar veriyorum çoğu zaman haşlanmış yumurta ile karıştırıyorum kızım bayılıyor
annedemir Ben de organik gurmem üzüm pekmezini 2 ay kullandım oğlum bayılıyordu, her sabah ceviz pekmez verdim 9 aylık. Şimdi keçiboynuzu aldım