Gamzeli_anne1 Arkadaşım da olan bişey arkadaşlar şuan bu goguslerde şişkinlik ve ağrı cok fazla diyor siskinlik bende de olmustu ama baska bir sislik bu diyor agri da cok fazla diyor ne yapabiliriz nasıl geçer ağrısı yardımcı olabilir misiniz?
gencmom_ Gamzeli_anne1 ılık bi duş alsın uçlarına değil gögüsüne hafif hafif masaj yapsın süt damarları doluyor benimde öyleydi çok acı cekmiştim