Arkadaşlar merhaba arkadaşım 11 haftalık hamile, iltihaplı eklem romatizması ve sistemik lupus hastası, hemşire ve yoğun bakımda çalışıyor 24 saat nöbet şeklinde 🙄 rahatsız olduğunu ve yerini değiştirmesini söylediği halde başhemşire değiştirmeyip zorluyor ve mobbing yapıyormuş. Daha önce buradaki postlarda bir dr ismi duymultum Bursa Şevket Yılmaz eğitim ve araştırma hastanesinde bir doktor varmış ve söyleyince hemen rapor veriyormuş diye ama adını hatırlayamadım bir türlü bileniniz var mı yada bu durumda başka rapor verecek bir tanıdığınız dr var mı? Bu arada arkadaşım direk çalışamaz raporu almak istiyor yani doğuma kadar