mihrosum merhabalar, şuan bnm oğlum da 4 yaşında bronşit dedi,
Bnde hava kullanmaya ve antibiyotik kullanmaya başladım bugün malesef, gece rahat yatmasını istiyorssanız göğsünü ve sırtını vikisleyin, bez koyun yatsın, bide ayak altına da sürüp çorap giydirip yatırıyorum, malesef bnm oğlumun da bronşiti var ve halen geçmemiş çok dikkat ediyorum ama oluyo.. Bizde perşembe gidecektik tatile böyle olursa 2 gün öksürüğü fazlalaşır gidemem, doktorumuz öksürüğü kesmeye çalışma balgamı atması lazım dedi, bide ben ballı limonlu ılık su içiriyorum bol bol. Sıvı tüketimi iyi olur bu süreçte, umarım çabuk atlatırlar da şifalanırlar, çok geçmiş olsun size de