tugraninannesi0105 Ben doğumdan sonra 50.gün falan adet oldum 2.side birinci bittkten bi kaç gün sonra oldu 12 gğn falan sürdü oğlum 6 ay 20 günlük dün pembemsi azıcık oldu ve hala kanama yok bu durumu yaşayan var mı devamı gelmedi neden??
Cellys tugraninannesi0105 lekelenmede cok normal... Ben emzirmiyorm.. Ama Ben bile adet olmadan önce ilk lekelenmeM oluyor .. o da eski den yoktu.. sirf bu yuzden doktora gittim. Ki istanbulun secili doktorlarindaym.. cok normal oldugunu söyledi...
tugraninannesi0105 Cellys şimdi bnde randevu aldım ama 2 hafta sonraya verdiler korkum yerleşme kanaaması😓
AlyaaDuru tugraninannesi0105 Korunuyoruz ama benim korkumda aynı şekil kahve lekelenmem oldu kesildi her ay düzenli adet oluyordum ama 😭😥 kadın olmak çok zor gerçekten