Hvvcnr Bebeğim 36+1 erken doğum oldu onun için belge almak istiyorum aranızda alan oldu mu heyet den geçmesi gerekiyormuş sanırım bilgisi olan yazabilir mi :)
yamacmomss Hvvcnr işyerin doğum raporunu istiyor olabilir mi çünkü erken doğması işyerini çok ilgilendirmez sadece doğum raporu onların işini görür
Hvvcnr asya2808 normalde verilen belge değil benim almam gerekiyor iş için istediler bi bilgim yok benim de nasıl olduğuna dair o yüzden sordum🥹
Hvvcnr yamacmomss maalesef rapor halinde olması gerekiyor heyet onaylı ilçe de olduğumuz için çocuk doktoru benim ilgi alanım değil diye bizi gelişimsel pediatri bölümüne yönlendirdi ve yaşadığım yerde bu bölüm yok . Bu alacağım belge ile ile geçişimi sağlayacağım