Minigim38 Sabah 6 da uyandı 14:00 da 30 dakika uyudu bu saat oldu hala uyumuyor kafayi yiyorum. 3 gündr nerdeyse bu durumda
Mce Minigim38 bizim ki 4 aylık. Uyku gerilwmesi ayı diyebgeciyor ya biz de uykusuz ondan sordum. Bilemedim valla. Doyduguna emin misiniz
Eailesi4 Minigim38 diş bazen hemen çıkmıyor çok ağrıları oluyor uykuya direnme huysuzluk doktorumuz çok huzursuz olursa calpol vermemi önermişti biz bazen calpol le uyuyoruz
Minigim38 merkursavascisi_06 evet bu ay mama vermeye başladım ama yine böyle bide 10 aylik neredeyse 11 aylik olacak
Minigim38 Eailesi4 calpol de verdim diğer gün daha huzursuzdu parol verdim ama git gide daha huzursuz oluyor
Minigim38 Eailesi4 9 aylıkken hem emekledi hem Tutunup sıralamaya başladı bu aralar yeni bisey yok ki 🤷♀️
Minigim38 merkursavascisi_06 diğer ay gideceğiz önceki kontrolü en bastakilere göre çok iyi dedi zaten hafifmis bizimkisi galiba epilepsiden artık başka bisey gelmiyor bu kadar direnme uykusuzluk günlerce normal değil bu gittiğimde uyuması için ilac vs varsa sorup alacağım
merkursavascisi_06 Minigim38 zaditen kullandık biz burun akıntısı için o iyi uyutmuştu durumunuza müsaitse belki onu kullanabilirsiniz
Minigim38 merkursavascisi_06 öksürük için vermişlerdi bizede 10 gün kullan demislerdi 4 5 aylikti o zamanlar. Şimdi kullanabilir miyim bilmiyorum her ilacı kullanamıyoruz sormam lazım