Merhaba hanımlar,
4 aylık bebeğime özel aşılardan rota virüsü aşısını yaptırdım fakat menenjit aşısı için karma aşının (devletin yaptırdığı aşıların) içinde menenjitte var yapılmasına gerek yok diye duydum.
Siz yaptırdınız mı ya da yaptıracak mısınız?
Ne düşünüyorsunuz?