humeyraaa17 ben yağlı akneye meyilli cildim var banyoya yüz temizleme jeli koydum yves rocher den aldım onu banyodayken sürüyorum henüz yenim aldım bundan önce la roche kullanıyordum bence yves rocher daha güzel.
Yine kil maskesi haftada iki kullanıyorum önceden the body shoptu kullandığım ancak son zamanlrda allerji yaptı yves rocher aldım ondan da memnun kaldım
Serumlarım var ama henüz gebeyim onları kullanmıyorum doğurayım başlarım 😋
Bi toniğim var banyo sonrası centella özlü yağlı ciltlere iyi geliyor diye aldım ancak bi fark göremedim
Nemlendirici yaz diye kullanmıyorum daha havalar soğusun kullanıcam sivilce yapabiliyor bende
Güneş kremim avene yağlı ciltler için mineral filtreli sivilce de yapmadı çok şükür hafif beyazlık yapıyor ama ben onu seviyorum parlaklık veriyor
Düzenli bi rutinim yok ama banyoda yüz temizleme jeli haftada iki kil maskesi(siyah nokta gözenek için) ve güneş kremi rutinim hep var diğerleri arada bir tonik arada bir serum arada bir nemlendirici şeklinde