Merhaba, bebeğimin burnu tıkandı normalde de zaten kolik ve ağlayan bi bebek şimdi hep ağlıyor sabah 6 dan beri 3 saat uyumamıştır. Serum fizyolojik yaptık nemlendirici damla verdik ama fayda etmiyo hırıltı ve sümük gitmiyor bir türlü açılmıyor burnu bu yüzden de uyuyamıyor yavrum sabahtır kucağımda ben de çok yoruldum. Bildiğiniz şunu yap dediğiniz bir şey var mı tecrübeli anneler?