gizem19_ 16 aylık bebeğim var 2 aydır sürekli ağlıyor oturuyoruz ağlıyor kalkıyoruz ağlıyor oyun oynuyoruz kısacası herşeye ağlıyor dışarıda da aynı şekilde artık çözüm bulamıyorum bende oturup ağliyorum bu durumda olan var mı😭
Avera 23 aylık hala aynı. Bazen öylece bekliyorum, bazen sinirlenip bağırıyorum. Yaşayan bilir gerçekten çok zor. Sarılmayı deniyorum daha çok ağlıyor, dikkatini dağıtmaya çalışıyorum yine aynı. Umarım faydalı bir öneri veren olur.