Doğumdan sonra tam 30. Gün regl oldum bitti ara kanamalar oldu. 2. Ay olmadım 3. Ay regl oldum.
1 hafta önce reglim bitti. Doğum kontrol hapı kullanmak istiyorum aslında ama emzirirken ne kadar güvenli bilmiyorum. Eşim prezervatif istemiyor. Bende sprial istemiyorum ama son çarem o. Şimdilik geri çekilme ile ilişki oldu biliyorum bu bi korunma yöntemi değil. Son adetten sonra 2 kez geri çekilme oldu yine.
En güvenli yöntem hangisi hiçbiri %100 korumaz elbette. Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten ya 40 im çıktığından beri düşün düşün sinir oluyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️