Ebruko Benim bebeğimde 4 ay 10 günlük, ne bulsa ağzına götürüyor, sürekli elleri de ağzında. Arada bir sol kulağını da elliyor, bazen çekiştiriyor, kızartıyor hatta. Kontrole götürdüğümde çok şükür bir şey çıkmadı, yüksek ihtimalle diş dedi doktor. Sizde bi götürün isterseniz, içiniz rahat etsin, kulak önemli ağrımasın Allah korusun :)