Bende yaşadım. Emziriyordum geçmiyordu ağrısı. Mastit oluyorum diye kokrmuştum. Sonra sağdım biraz iyi oldu gibi oldu. Sıcak havlu koydum göğsüme ve sürekli masaj yaptım . Sıcak duş aldım o sırada da masaj yaptım ve bol bol emzirdim geçtim iki güne. Sağım Makinanız yoksa diğerlerini yapabilirsiniz