Bebeişim kız ve 10 ay 20 günlük 8kilo 200 gram falan herkes zayıf diyor 2500 kilo dogdu 38+1 de dokuz ay kontrolünde doktor az kilo almış demişti o zaman 7650 çıkmıştı kilosu ama gelin falan demedi tekrar anne sütü ve ek gıda alıyor siz de aynı durumu yaşayan doktora soran falan var mı