ladydiana cerazette kullanmadım hiç.Emziren kadınlarda da adet durumu bazen olmayabiliyor onu doktorunuza danışmanız da fayda var yanlis bir şey söylemeyeyim.Ben normal zamanda yazz ve Yasmin kullanmıştım onlar adetliyken ilk kutuya baslaniyordu ve 1 ayda nolur nolmaz ek yöntem kullanın diyorlardi