Merhaba herkese, 3.5 aylık oglum hem anne sütü hem mama veriyorum , hangi mama daha iyi çok kararsız kaldım sma kullandık , golden goat kullandık şimdide hipp aldım ama sma bile kendi arasında bir cok ceside ayrılıyor bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi teşekkürler 🥰