Merhaba , bebeğim doğduğun itibaren 5 ay boyunca hep çok zor uyuyan, gece çok sık kalkan bir bebekti. Kucağımda 1 saat sallayarak evi turluyordum sonra birden memede uyumaya başladı ve yanımda yatıyordu. açıkçası o yorgunluğun üzerine iyi gelmişti ve öyle devam etti şimdi artık 7 aylık kendi yatağına alıştırmaya çalışıyorum yine aynı oda da yanımda park beşikte ama yatağa koyduğum gibi başlıyor ağlamaya her uyuduğunda bir daha deniyorum saat başı kalkıp tekrar uykuya dönmek için meme istiyor alışkanlıktan. Memede uyuyan bebeğiniz varsa nasıl bıraktırdınız? Emzik alıyordu doğduğundan beri şimdi beni emzik yaptı emzikte istemiyor napıcam bilmiyorum bir türlü çözüm bulamadım çok yoruldum 🤦🏻♀️