Kızlar selam 8 aylık oğlum var her ay 3 4 gün gecikmeli de olsa adet oldum pcos hastasıyım ama bu ay 9 gün gecikti test yaptım 8. Günde negatif çıktı ama artık kasıklarım patlamak üzere psikolojik olarak kendimi aşırı sinirli ve ağlamaklı hissediyorum bu ay neden böyle oldu anlamadım acaba hamile miyim şüphesi de mahvetmişyi tabi ki ama şimdi olmadığımı da öğrendim var mı bi öneriniz belim kopmak üzere adet olamadığım için