minikayaklarr
Merhaba, Babybjörn muadili bir ana kucağı. Arkadaşım orijinal markayı aldı, ben Merfbaby’i. Yenidoğandan itibaren kullanıyoruz. Başlarda tabii orada pek kalmıyordu, reflü yatağında daha çok vakit geçiriyordu. Şimdi 4 aylık ve elimiz ayağımız oldu, tatile bile götürdük kendimizle. Plajda bile kullandık 😅 en alt kademede kullanıyorum.