Ocakmeselesii16 Merhabalar bugün 1. günüm tuvalet eğitimi veriyorum.. Şuan uyutucam kızımı fakatt gece bez bağlamalı mıyım. Yani gündüzü halledene kadar 2 Gece daha bağlamali miyim??
Emuleys Ocakmeselesii16 Altına serilen örtüler var yatağına onu koyarsanız çocuğun kafası karışmamış olur
yemedimamadoydum Ocakmeselesii16 bence ikisini aynı anda yapın derim komşum kızına gece takip gundz takmiyomus şuan kızı 3.cu sınıfa gidiyo alta kaçırma devam ettiği için bez kullaniyolar. Yatak alezi alabilirsiniz su gecirmez bide muşamba falan serin ekstradan
gozbebegi Ocakmeselesii16 çok araştırdım takmamak gerekiyor Alışıyormuş zamnla Bende gece 3krre kaldrıyorum
Ozozoz7 Bende dün başladım geri taktım akşamına bezi … gündüz iki kez kaçırdı ama dışarı çıkmak sorun malesef seneye bırakacagım ben galiba
Ocakmeselesii16 Ozozoz7 Benim de 1. Günüm bizde çok zorlandık sürekli altın kaçırdı korktu bile yapmak istemedi..