Gmzeeymn Iyi akşamlar kızlar sezeryan yerimde sağ tarafta çok küçük bi açıklık oluşmuş kendi kendine geçermi yıksa dikismi atılır tekrar bi bilginiz varmi acaba amelyt olalı 15 gun oldu
Deletedmom_112 Gmzeeymn büyük ihtimalle enfeksiyon kapmıştır, kesinlikle bir doktora git açıklık olması hiç normal değil
sedaozan Gmzeeymn bende de olmuştu iltihap sızmıştı hatta doktorum pansuman yaptı bana da batikon verdi her gün pansuman yaptım geçti
Ardarya001 Merhaba doktora gidin benimde öyleydi ve akıntı vardı sabah akşam pansuman yapıp 2 kutu antibiyotik içtim ertelemeyin