Adakusss Merhaba 3 aylık bebeğim var ama uyurken ani seslerden korkuyor mesela az önce hapsurdum aslında sessiz de hapsırdum ama korktu ve aglayarak uyandı yaklasık yarım saat feryat digan içli içli aglıyor korkması normal mi varmı bunu yasayan
Delald71 Adakusss benim oğlum 3 4 ay kendi çıkardığı gazdan bile bazen korkuyordu babası öksürüyordu korkuyordu ben parkeye basıyordum Cat diye bi ses geliyordu parkeden ondan korkup uyanıyordu ağlıyordu normal yani korkması kendi evimizde ilk 3 4 ay hırsız gibi dolandık o uyurken kız çamaşır makinesini bile o uyurken çalıştırmıyordum korkar diye sesinden
Yagmur_24 Adakusss benim bebeğim 6.5 aylık hala korkar hatta şı u koltukaltı fısfısının sesine ağladı geçen😂😂 brn dr anlamadım valla babası hapşurda ağlar içli içli
Delald71 Adakusss benimkide öyle yaygaracı sıpa. Korkunca çok ağlıyor sakinlestirmek çok zor oluyor ama o korktugunda sen sakin kal hiç birşey olmamış gibi kucakla sarıl sende panik yaparsan hisseder daha çok korkar
10bugra05 Ben bebeğim sürekli sesli ortama maruz kaldı(mahalle çok fena gürültülü) ama en azından ufak seslere uyanmıyor çevremde zaten hep çok sessizliğe alıştırma demişti elimden geldiğince sese alıştırmaya çalıştım bende