Selam kızlar memeden kesmek istiyorum bebeğim 1 yaşında. Ama bıraktırmak istememin sebebi sütüm yok gelmiyor sadece emzik olarak kullanıyor ve yarım saatte bir arayışa giriyor ve verene kadar asla durmuyor. Şaşırdığım şey karabiber sürdüm, sirke sürdüm, bant yapıştırdım en son sabır taşını duydum şok oldum onuda emdi yani bu kızı ne durdur bilmiyorum 😅😦