Merhabalar, 28 temmuzda doğum yaptım. Yavruşumla 40’ımızın çıkmasıyla birlikte korunma konusu için artık bir aksiyon almam lazım🫠 Medicana’da doğum yaptım, doktorum hormonlu spiral önerdi ancak bir gece yatış + anestezi ile spiral takım ücreti 10.000₺ miş ve hiçbir sigorta da karşılamıyormuş. Fiyatı geçtim, bir gece yatıp anestezi alıp bebeğimle nasıl ilgileneceğim onu da bilmiyorum. İzmirde taktıran var mı, varsa fiyatlar neler ya da sigorta karşılıyor mu yardımcı olur musunuz acaba? Bir de sizce hangi korunma yöntemi ve neden🫠🫠🙏🏼🙏🏼🙏🏼