Beta -hcg geçen ay 0.2 çıkmış mı ay 0.5 sizce hamile miyim ne olur açil cevap bekliyorum 😨
Ahilal değilsiniz 5 ve üzeri gebelikten söz edilir
Ahilal 0.5 gebelik yok demek 5 üstünde olursa gebelik oluyor
Ahilal hayır değilsiniz
SevimliHayaletCasper şu aklıma takıldı yükselmesi acaba neden
Miran1306 acaba neden yükelmiş olmuş olabilir
Ahilal hormonlardan kaynaklı da olabiliyor
Miran1306 çok sağ olun teşekkür ederim hakınızı helal edin