bmmomss sana ol veya olma diyemem sonuçta ameliyat geçireceksiniz ama benim teyzemin kızı oldu olduğunda 23 yaşındaydı oda 110,120 arasi vardı kilosu aşırı kiloluydu oda diyet spor la yapamadı olmadi bi yerden sonra tıkandı ve ameliyat oldu 1 sene içinde kız mankenim diye gezen artistler varya onlara taş çıkarır 🤭🤭🤭 öyle bi fiziği varki kız halimle bakiyorum😀😀çok güzel oldu ama o sporla destekledi doktor vücudun sarkar spor yapmazsan demiş Buda ameliyattan sonra doktorun önerisiyle belli bi zmaan sonra spora başladı hem daha hızlı verdi hem vücudu sıkı sarkmadi sana bi örnek olmak istiyorsan eğer ha eksi yönleri de var ameliyat olduktan sonra saçları döküldü baya kan değerleri çok düştü kaç defa hastanelik oldu şuan bile mesela bir kase çorba mi koydun önüne sadece 3 yemek kaşığı içebiliyor yanına bisi yiyemez midesi kaldirmiyor artık ameliyatin üstünden 5 sene geçti sen düşün biz yanında koca döneri gömerken o yiyemiyor mesela bazen çok özledim bi doneri bitirmeyi diyor 🤷♀️ bir ısırık aldimi midesi şişiyor hemen doydum diye kalkıp geziyor midem midem diye🤷♀️🤷♀️ bu yönleri var ha herkeste aynı olur mu bilemem tabi