Mucizembenim eğer özel hastaneye gidiyorsanız orda aşılar ücretsiz zaten. Doktorunuz aşıyı vuruyor 1 saat gözetim altında kalıyorsunuz çıkıyorsunuz. Mutlaka doktorunuzu bilgilendirin
bizim alerjimiz çok yüksek derecede. 12 ay aşısı 3 tane biri kızamıktı. Biz 2 taneyi vurdurduk kızamık kaldı. Allah korur inşallah evladımı yapabileceğim bir şey yok