melovebabym deprem bölgesindeyim atlatmadık ama devam ediyoruz evimize vs geçtik mecburen , kızım kendi odasındaydı artık yatak odasında yatırıyorum , gözlerim hep avizeye bakıyor, bir de pet şişe onunla bağlı düdük var başucumda bilmiyorum yaa Rabbim yaşatmasın 😞