Ya ben yemin ederim çok kötüyüm . Oğlumun park yatağı var uyuduktan sonra böyle eğilip içine bile koyamıyorum . Üstten aşağı bırakıyorum resmen hop diye içine düşüyo çocuk . Çok aşırı arttı ağrılar . Tabi kilom da var evet. Ama ben bu vücut ağrılarımdan bıktım . Çok fazla etkiliyo beni. Oğlum la halıda oturup oynuyoruz 10 dk sonra kalkamıyorum tutuluyorum . Artık zor bin bela kalkıyorum yerden yaşlılar gibi. Doktora gitmiştim yani fıtık başlangıcı demişti bundan bi kaç ay önce. Fakat bu kadar ağrımıyordu . Şimdi bazen ağrısından ağlıyorum. Hayat kalitem düştü . 30 yaşındayım ama 65 yaşında gibi hissediyorum . Ağrı kesici de iç iç nereye kadar . Başka bi öneriniz varmı ? Şöyle yap iyi geliyo dediğiniz ?