Merhabalar bebeğim 9 ay 4 günlük sallayarak ve emzikle uykuya dalıyor ve emzikle uykusunu devam ettiriyor normalde gece 2-3 kez kalkardı ya emziğini verirdim ya da mama verirdim uyurdu ancak son 2 haftadır gece her saat başı uyanır oldu mama yapıyorum yemiyor emzik veriyorum yine uyumuyor huzursuz ve her kalkışı ağlamalı ve sabah 5.45-6 gibi kesin kalkış yapıyor uyku düzeni de yapamıyorum bu nedenle, var mı yaşayan bu aylarda 😔