Biprensannesig Hanımlar merhaba bir gündür falan küçük tuvaketıöı yaptıktan sonra peceteye sildigimde bi miktar pembe kan oluyor regl olcam sandım ama günüm degil zaten gelmedide ara ara pecetede oluyor enfeksiyonmu nedir basına gelen varmı ?
beyzzsenturkk_ Biprensannesig hamile olma ihtimaliniz var mı aklıma direkt o geldi cunku yerlesme kanaması falan olabilir mi ya da regl gününüz yakınsa falan?
superanne2 Biprensannesig aynı şeyden ötürü bugün acile gittim idrar yolu enfeksiyonu ve mantar çıktı bende birde kum dönüyormuş
limonkolonyasi Biprensannesig idrar yolu enfeksiyonu olabilir ondan dolayı genelde kan gelmesi veya kanlı idrar sık sık wc ye gitmek felan
Biprensannesig beyzzsenturkk_ reglm bitelide bi 15 gun anca olmuştr gebelik sanmam kornuyor eşim birde hala emziriyorum ilk defa basıma geldi bende anlayamadm regl sandm ama kanama yok denecek kadar az sadece peçeteye geliyor suan
Biprensannesig limonkolonyasi sık gitmiyorum aslında normal düzelde cıktım ıdrar yolu enfeksiyonu daha oncede yasadım sanki onlara benzemıyordu
superanne2 Biprensannesig idrar da sonra kan geldi dedim hemen idrar tahlili yaptı ona göre de ilaç tedavisine başladı bence hemen gidin ben öğlen ilaçlara başladığım halde şuan kanama artmış durumda