Ben aldım çok fazla kullanmadım lastkli esnek bir kumaştan yapsalar daha kullanışlı olabilirmiş sanırım. zıbınları aşırı yıkadığım için yıpranıyor yeni alıyorum o yüzdende kullanma fırsatım olmadı aklımda kalacağına elimin altnda olsun ilerde kilo alımı yavaşlayınca daha gerwkli olabilir