anayimbennana Kızlar selam kızımın doğum günü için sizden öneri bekliyorum umicorn gibi biley istemiyorum modası çok geçti gibi geliyor artık daha farklı güzel bişeyler istiyorum ama bulamıyorum 1. Yaş günü bu arada
Annis-ogul anayimbennana yeğenim için kelebek konsepti yaptık çok güzel oldu .renkli çıktılar da çıkardık baronların üzerine üç boyut gibi yapistirdik harika oldu .ve isimi için de renkli çıktı çıkarıp astık tek tek kelebekli