Formasyon hakkında bişey sorcaktım. Uzaktan eğitimle alınabiliyormu. Yeni düzenlemeler getirildi ya hani geçen yıl. Online alabileceğim bi yer varmı. Şuan mezun olmam için 2 dersim kaldı. Üniversitem Mersin de ben konya dayım örgün okuyorum. Mezun olma şartı varmı yada ben Kendi üniversitemde mi almak zorundayım ,bi yerlere gitmek zorunda kalmadan şuan formasyonu nasıl alabilirim. 62 ile atamalarımız oluyor yıl kaybetmek istemiyorum 🤦🏻♀️