Merhaba arkadaşlar, 9 aylığız yememizde veya iştahımızda bir sorun yok ama hala agzina en ufak bir puturcuk gelse cikarmaya calisiyor. Yine ilk basa gore bir tik daha puture basladik ama doktorumuzda surekli hadi hadi hadi dedikce ben strese giriyorum😀 keske ilk basta puturlu verseydinciler gelmeden soyliyim denedim arkadaşlarlar yemedi kustu sürekli. Bu konuda nasil bir yol izlemeliyim, hemen cignesin etsin demiyorum zaten suanda yapabileceğini düşünmüyorum ama bu konuda yavas yavas yol alan varsa deneyimlerini almak isterim.