Heymomyy Selam kızlar, oğlum 4 aylık. Şu sıra eli devamlı kulağında ovuyor gibi aynı. Diş kaşıntısı başlıyor biraz biraz o yüzden mi yoksa iltihap mı bilmiyorum. Bu durumla karşılaşan var mı?
gzmdasss Heymomyy benim bebeğiminde öyle eli kulağında hep özellikle emerken sanki kulağını ovuyor gibi bide saçını çekip bırakıyor gibi bunlar diş ağrısındanmış mı
Asyabuse Benimkiler bi el ağızda bi el kulakta geziyor kaç oldu kanatıyorlar bile.. anlamıyorum sürekli kesiyorum tırnaklarını artık nasıl ağrıyorsa hep kan görüyorum daha 5 gün önce rutin kbb randevumuz vardı herhangi bir sorun yok kulaklarında dişten yabi bizimki..
Heymomyy Asyabuse evet eli de devamlı ağzında 2 gün önce 4. Ay randevusu vardı eğer öyle bir durum olsa anlaşılırdı değil mi kulağına baktı çünkü doktor çok ağladı ama bakarken 🤦🏼♀️