noluyasanagenemiros geç kalmış sayılmazsın, zorlaman gerekir, düzene sokarsan emin ol daha iyi olacak, sana zaman daha çok kalacak. Erken kalkıyor bu süreçte gündüz uykularına da ihtiyaç olacak. Geç uyuduğu için gündüz uyumaması normal. Akşam 7-7.30 olduğunda uyku rutini oluştur, banyo yaptır, oyun oyna ama sessiz, masal oku, ninni söyle 8 e doğru zaten bayılmış olup, uyur. Gündüz uykusu en az 3 olması lazım. 8 de uyuyan bebek 7 de uyanır, 8.30-9 gibi 1.uyku 45 dk, 12-12.30 gibi 2 saat 2.uyku, 17.0 da 45 dk olacak şekilde 3.uykusunu tamamlamış olacak ki akşam uykusuna rahat geçebilmeli. Bir deneyin, araştırın derim. Çünkü gerçekten uykuya ihtiyacı var daha bebeğinin. 🌸