Oğlum 11 aylık. Bu aralar uyurken yüzüstü dönüyor. Emekleme pozisyonu alıyor ama kafa yatakta ve kolu vücudunun altında kalıyor. Öyle uyumaya çalışıyor ama aslında daha çok zorlaniyor sanki. Kim olsa rahat uyuyamaz bence öyle. Döndürüp kolunu falan düzeltiyorum içim elvermiyor sonrada ağlıyor düzelttim diye. O şekilde daha zor uyuyor. Çocuğu duzeltmeli miyim? Böyle birşey yaşayan var mı ? Ne yapmalıyım