Merhaba. Açıkçası ben de online emzirme danışmanlığı aldım ama bir işe yaramadı. Ben farklı bir şeyler beklemiştim. Hemen hemen internette bulabileceğiniz bilgileri verdi emzirme pozisyonları, ten tene temas, birlikte duş, tazyiği azaltmak için teknikler vs. Yani forumdaki arkadaşlar sagolsunlar bence daha fazla bilgi veriyor. Benim de bir aydan fazladır meme reddi devam ediyor. Kilo alımı düşmüş dün 4 aylık kontrolü vardı. Doktor mama önerdi. Onu da şırıngayla vermeye çalışıyorum çok zor. İnşallah düzelir hepimizinki. Ben bir aydan fazladır ayakta emziriyorum çok yorucu ama biz anneler bebeğimiz için her şeyi yapıyoruz