mathildaaf bizde 2 aylıktı sanırım kullanmaya basladık ona ilave biogaia da kullanıyorduk işe yaradımı bilmiyorum ama benimki çok gazlı bir bebekti 5.ayda anca azaldı çok zor gazlı bebek :( asitli içecekler içmiyordum sırf gaz olmasın diye bütün yemeklerime kimyon koyuyordum ayrıca kimyon tohumu aldım onunla çay yapıyordum ama büyüdükce geçiyor 🙏🏻