Kızlar bebeğim 7 aylık diş çıkartma evresine giriş yaptı sanırım gerçi uzun süre salyası aktı şimdi bayağı azaldı da.. Neyse pek bi hırslı bu ara memede çok huzursuz, sürekli çimdiriyor beni giysilerimi çekiyor falan gaz sıkıntımız da var hangisinden kaynaklı bu durumlar bilemiyorum (görünürde kabarıklık beyazlama falan yok) ayırt edemiyorum ama şunu merak ediyorum ki bebeklerde bu dişler kaç tane çıkıyor ve hepsinde aynı sıkıntılar tekrarlanıyor mu?