Merhaba hanımlar, oğlum 11 aylık ve yaklaşık 1-1,5 aydır düzenli olarak yemek yeme alışkanlığını kesti. Önceden evde düzenli öğünleri vardı fakat annemlerin yanına tatile gittikten sonra tamamen bundan vazgeçti, o sırada 2 tane diş çıkardı bunun etkisi olabilir mi? Önüne koyduğumuzda döke saça azıcık bile olsa yiyor ama kaşıkla asla istemiyor şuanda da 1 dişi çıkmak üzere kendini gösterdi biraz da rahatsız