Mlkkrm Kızlar ya ben aşırı unutkan olmusum yanı bırı gecmısle ılgılı konuşunca ben o şeyi asla hatırlamıyorum cogu koydum yerlerı hatırlamıyorum acaba nıye yaşayan varmı bu sorunu ?
yanealakanealakaa Mlkkrm doğum yaptığım işk zamanlarda bende de öyle olmuştu, bebeğimi emzirdiğimi bile hatırlamıyordum. hep eşime soruyordum şunu yapmış mıydım, bu hangi ara oldu vs. ben uykusuzluğa yorgunluğa falan bağladım sonradan geçti
TheBaby Mlkkrm Aynı şey bendede oluyor uzun zamandır. Tüm vitaminlerimde iyi durumda üstelik hatta b12 yüksek. Beyin doluyor galiba. Ya da o dönemlerde yaşanan kötü olaylar varsa dönemi beyin tamamen siliyor arada iyi olanlarda gidiyor