Selamlar, birden fazla gebelik yaşamış tecrübeli annelere danışmak istediğim bir konu var. Benim ilk gebeliğimde hamilelik boyunca saçlarım çok sağlıklıydı, parlak ve canlıydı. Tararken tarağa bile saç gelmiyordu ki dökülme o yüzden söz konusu bile değildi. Doğum yaptıktan 2-3ay sonra yoğun saç dökülmem başlamıştı, öyle ki avuç avuç dökülüyordu, kel kalcam diye korkmuştum. Şakaklarım olsun, başımın başka bazı noktaları olsun seyrekleşip kelleşmişti iyce. 6.ayda falan dökülmelerim azaldı ve dökülen yerlerin yerine geri yeni saçlarım çıkmaya başladı, çim adam gibi olmuştum🤭😅 yavaşta uzadılar ama nihayetinde boşluklar dolup kelliklerim kapanmıştı. Şimdi 2.gebeliğimdeyim ve ilk hamileliğimde ki durum yok yani normal zamanda saçlarım nasıl dökülüyorsa aynı yine dökülmelerim falan. Doğumdan sonra acaba yine ilk doğumumdan sonra ki yaşadığım yoğun saç dökülmesini yaşar mıyım diye merak ediyorum. Böyle benim gibi olup bunu deneyimleyen anneler nasıl olduğunu söyleyebilir mi? İlk bebeğim erkekti, şimdi kız bebişime hamileyim ve 2gebeliğimde tamamen farklı seyrediyor, belirtiler tam tersi hep. Cinsiyetle de alakalıdır diye düşünüyorum ama bu saç mevzusunu aklıma takıyorum, bu durumda cinsiyetle ya da 2.gebelikle alakalı mıdır acaba? Yeniden o yoğun dökülmeyi yaşamam umarım yine🙏 şimdiden cevaplayacak olan anneler olursa teşekkür ederim🌸