8 aylık bebeğim dünden beri kabız zeytinyağı içirdim masaj yaptım duş aldırdım . Sabah kayısı hoşafı yaptım kakasını yaptı ama her pırt yapışında çığlığı basıyor devam ediyor belli . Sabah uyandığından beri de burnu akıyor hapşırıyor soğuk almış belli burnu aspiratörle temizliyorum ama hem kabızlık hem hastalanınca ikisi bir arada geceden beri çocuk uyuyamıyor zor nefes alıyor ağlıyor huzursuz . Hastanelerde daha çok hasta olmasından korkuyorum hastaneye gitsem ne yaparlar iyi gelir mi götürmeli miyim ilk defa bebeğim hem kabız hem hasta oluyor