aysecikm Melike2218 eğer ucu ve etrafındaysa gümüş kapak iyileştirir lansinoh krem iyi gelir acısını hafifletir
happykidssse Önerisi olan varda bende bekleyim köşede, lansinoh krem kullandım çok birşey değişmedi. Kantaron yağı da denedim. Emzirirken çok zorlanıyorum acıyor ve ucu yara oluyor bebek de hoşlanmıyor bu durumdan emerken
isufumveben happykidssse garmastan pomad diye bir krem duydum ben iyi geliyormuş bir de e vitamini ile ikisini karıştırıp sürüyorlar, emzirmeden önce silmek gerekiyor
Seyma2534 happykidssse ben gümüş kapak kullanıyorum hep nemli tuttuğu için hiç yara olmadı gümüş kapak öneririm
queenmom_ happykidssse tahinin üzerine çıkan yağı sür canım gümüş kapak lansinoh krem bende işe yaramadı tahin yağı sürdüm 2 günde iyileşti