Bebeğim 7 aylık doğduğundan beri birlikte yatıyoruz anne kız. Beşiği hiçbir zaman sevmedi ne zaman denesem hep ağlayarak uyandı, park yatak aldım onu da sevmedi. Pes ettim ve o saatten beri birlikte uyuyoruz ancak artık iş boyut değiştirdi. O kadar çok dönüyor ki yataktaki bariyere ya da bana çarpınca uyanıyor. Nasıl bir çözüm bulabilirim? Odasını ayırıp onu çift kişilik yatakta yatırsam oda ayırmak için de çok küçük.