Sbibar Selamlar :) bebeğime kendisi kullanması için çatal kaşık almak istiyorum. Ergonomik olması çok önemli çünkü henüz 10,5 aylık. Önerilerinizi bekliyorum ❤️
Sbibar Gizzzzz-giz tam olarak doddle sepetimde bekliyordu 🫣 çok arada kaldığım markaları yazmışsınız. Teşekkürler ❤️
Gizzzzz-giz Sbibar doddl gerçekten iyi ben skip hop alacaktım desenleri çok güzel fakat yıkanınca çıkıyor mucit panda da doddl daha uygun ben 2 li set fiyatına 3 lü setini aldım
Sbibar Gizzzzz-giz mucit pandadan hiç sipariş vermediğim için cesaret edemeden trendyoldan dehşet bir fiyata aldım dün gece 🫣 keşke yazdığınızı görseydim
Gizzzzz-giz Sbibar mucit panda çok güvenli bir site istersen iptal edip ordan al ben 550 TL ye 3 lü takımı aldım 1 ay önce